Swinemünde - Unterkünfte

(426 Übernachtungen)

Makas

Świnoujście
9.8 Sensationell!

Bardzo miła obsługa, pokoje zgodne z ofertą.

Preis von
110 /usługę

Villa viollet

Świnoujście
9.8 Sensationell!

Blisko do plaży, pokój zgodnie ze zdjęciami miła obsługa jedynym minusem jest niewygodne łóżko

Donaj 2019-05-05
Preis von
80 /usługę

Ośrodek Szkoleniowy Temida

Świnoujście
10 Sensationell!

jestem zachwycona bardzo miłą obsługą

Erholungszentrum Sobotka
Wirtualny spacer
Preis von
144 /usługę

Erholungszentrum Sobotka

Świnoujście
10 Sensationell!

Ośrodek godny polecenia :)

Renata
Preis von
100 /usługę

Villa Pasja

Świnoujście
8 Sehr gut!

Wszystko fajnie, gdyby nie głośno pracująca lodówka z uszkodzonym zamrażalnikiem oraz uszkodzona kabina prysznicowa.ogolnie Oki

Preis von
150 /usługę

Das Appartement in Świnoujście

Świnoujście
9.4 Sensationell!

Wszystko zgodnie z ofertą, czysto, schludnie, cicho. Gorąco polecam

Bartosz Sztaba 2019-09-09
Preis von
260 /usługę

Villa Pod Dębami

Świnoujście
Dieses Objekt wurde noch nicht bewertet. Sie waren hier? Lassen Sie uns Ihre Bewertung!
Preis von
100 /usługę

Dom Ina

Świnoujście
9.8 Sensationell!

Ładna okolica, ok. 15 min. spacerem do plaży. Mieszkaliśmy w apartamencie 2 pokojowym z aneksem kuchennym - kuchnia bardzo dobrze...

Krzemień 2019-09-06
Pokoje Gościnne Muszelka Verfügbarkeitskalendar
bis-25%
Preis von
90 /usługę

Pokoje Gościnne Muszelka

Świnoujście
Dieses Objekt wurde noch nicht bewertet. Sie waren hier? Lassen Sie uns Ihre Bewertung!

Pokoje Kuźnia

Świnoujście
8.6 Sehr gut!

Wszystkim mogę polecić Pokoje Kuźnia. Czyste i schludne pokoje, lokalizacja w spokojnej dzielnicy ale blisko morza i centrum miasta....

Dom Wczasowy Porąbka

Swinoujście
9.4 Sensationell!

To co piszą w ofercie to prawda.Jest wszystko ok.Jedzenie smaczne dużo ryb ,pięknie podane i smaczne.Pokoje wygodne ładne ,wszystko...

Preis von
120 /usługę

Morski Apartament

Świnoujście
9.8 Sensationell!

Apartament godny polecenia.

Preis von
250 /usługę

Apartamenty 4 pokojowe dla 6 i 10 osób

Świnoujście
10 Sensationell!

Apartament Basztowa zdecydowanie polecam. Czyściutko, duże pomieszczenia, wszelkie udogodnienia, super wyposażenie i do tego możliwość...

WiolettaPoźniak 2019-08-31
Wiosna, cieplejszy wieje wiatr! Wiosna, znów nam ubyło lat ! Wiosna w ViPApart, zapraszam !
Preis von
150 /usługę

ViPApart

Świnoujście
10 Sensationell!

Bardzo ladny, komfortowo urzadzony apartament i czysciutki. Wszystko jest co potrzeba. Bardzo dobra lokalizacja. Wlasciciele bardzo...

Anna 2019-05-04
SYLWESTER z zabawą - 5 dni -950 zł / FERIE ZIMOWE 2020 - 7 dni 760 zł/os.
bis-25%
Preis von
70 /usługę

Dom Wczasowy Karkonosze

Świnoujście
8.8 Sehr gut!

było ok pokój czysty 205 odnowiony

Preis von
100 /usługę

FERIENHAUS Emitel

Świnoujście
8.4 Sehr gut!

Polecam, ponieważ za niewielkie pieniądze mieliśmy do dyspozycji samodzielne mieszkanie, z kuchnią, WC, łazienką, osobnym wejściem i...

Anna Domańska 2018-12-31

Villa Kapitańska

Świnoujście
9.8 Sensationell!

Doskonała lokalizacja, pokoje i łazienka czyste, bardzo dobrze wyposażone. Własciciel sumienny, obsługa bez zarzutu. Polecam gorąco!

Preis von
180 /usługę

Baltic Home Appartements Swinemünde

Świnoujście
8 Sehr gut!

Z apartamentu jestem zadowolona. Blisko promenada i plaża. Minusy - brak miejsc parkingowych, w weekend zaparkować w pobliżu...

Apartamenty Zdrojowa
Wirtualny spacer

Apartamenty Zdrojowa

Swinoujscie
9.2 Sensationell!

Apartament zgodny z opisem, czułam się jak we własnym domu :)

Filter